Vásárlási feltételek
A webáruházban történő vásárlás feltétele jelen vásárlási feltételek elfogadása, ami egyben a vásárláshoz kapcsolódó szerződéskötésnek is minősül.
A szerződő felek egyrészről a "Impresszum" menüpontban részletezett vállalkozás, mint eladó/értékesítő, másrészről a webáruházon keresztül rendelését leadó természetes, vagy jogi személy, az általa megadott azonosító adatok szerint.
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak a ténylegesen fizetendő árak, 0% ÁFÁ-t tartalmaznak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása a rendelést követő legközelebbi munkanapon, 24 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
Fizetési feltételek
Áruházunkban a rendelés komolyságának biztosítása érdekében és a költségek lefaragása végett csak bankkártyás fizetésre van lehetőség. Rendeléskor a teljes vételárat szállítási költséggel együtt ki kell fizetni a vásárlási folyamat befejező lépéseként.
A bankkártyás fizetés nem von maga után illeték fizetési kötelezettséget és mindegyik fél számára biztonságos. Amennyiben valamilyen okból a teljes rendelés, vagy annak egy része visszatérítésre kerül, akkor azt - a Barion rendszerén keresztül - a korábban megadott bankkártyára teljesítjük.
Szállítás
Megvárjuk amíg a megrendelt termékek bekérésre kerülnek a külső raktárról, melyek átlagos szállítási ideje egy-két hét. Ezt követően kerülnek kiküldésre a megrendelő felé.
A küldemények kézbesítése, szállítása logisztikai partnereinken kersztül történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon, emailen keresztül.
Szállítási módok: csomagodat futárszolgálat által házhoz, csomagpontra, vagy FoxPost automatába történő szállítással kérheted
Rendelésed napján a megrendelt termékeket bekérjük a külső raktárról, ahonnan 2-3 naponta indítják útnak azokat.
Kiküldési idő: a beérkezés napján, vagy az azt követő üzleti nyitvatartási napon a csomagot összekészítjük, melyért ~14 órakor érkezik a futárszolgálat munkatársa, vagy az esti órákban, ~20 óra körül helyezzük be a győri FoxPost automatába.
Kiszállítási idő: készleten lévő termékek esetében a futárszolgálat kiszállítási ideje 1-2 munkanap, a cél FoxPost automatába történő megérkezési idő 3-5 munkanap, külső raktáron lévő termékek esetében ez az idő a beszállítás idejével - átlagosan 3-7 munkanap - meghosszabbodik.
Szállítási díjak: Országosan 30.000 forint felett ingyenes a kiszállítás a FoxPost csomagautomatákba, illetve 40.000 forint felett átvállaljuk a házhoz szállítás díját is. Ezen összeghatárok alatti rendelés kiszállítási költségei - a kiszállítási módtól függően - 890 - 2690 forint.
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni, és a szerződéstől emailen megküldött értesítés mellett, írásos formában egyoldalúan elállhat.
A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, azáltal, hogy a webáruház rendszer regisztrálja és a feleknek emailes tájékoztatás útján megküldi. A megkötött szerződést iktatják azáltal, hogy a webáruház rendszer egyedi és nyomon követhető azonosítóval látja el és azt a feleknek emailes tájékoztatás útján megküldi. Ily módon a nyomon követhetőség utólag hozzáférhető lesz a vevő webáruházban regisztrált fiókjában, email fiókjában, és a webáruház kezelőjének adminisztratív felületén.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A vásárló jogosult a szerződéstől számított 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállni. Az elállási jog gyakorlása attól a pillanattól lehetséges, amikor a vásárló a terméket átvette. A vásárló elállási jogát a szerződés megkötésének napja és az áru átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. Az elállási nyilatkozat írásban történő megküldésére a fogyasztónak 14 napos határidő áll rendelkezésére. Ezt követően az árut haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia kereskedőhöz.
Az elállás bejelentését követően az eladó köteles a vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. Az eladó a visszatérítést mindaddig visszatarthatja, amíg a visszaküldött árut nem kapta meg, vagy a vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.
Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli, egyéb költség nem hárítható rá. Ha a vásárló nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választ, az ebből adódó többletköltséget az eladó nem köteles megtéríteni. Amennyiben azonban a termék az eredeti állapothoz képest sérült vagy nem eladható állapotban kerül vissza, az eladó kártérítést követelhet a termék állapotának romlása miatt, ha az a vásárló hanyagsága vagy szándékos cselekedete következtében történt.
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó nyilatkozat-minta elérhető a következő linken: Elállási nyilatkozat letöltése. A fogyasztó elállási/felmondási jogát nyilatkozat-minta útján, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával is gyakorolhatja.
Az elállási jog részletes feltételeit a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szabályozza, melynek szövege elérhető a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján.
A termék visszaküldése
Amennyiben a termék(ek)et visszaküldené, úgy ezt az alábbi módokon teheti meg:
- 1) Amennyiben a termék eredeti állapotában, hiánytalan mennyiségi és minőségi állapotban van:
Ez esetben - a küldemény beérkezését követően - a visszaküldött termék(ek) teljes árat visszatérítjük. Amennyiben az összes, eredeti rendelésben szereplő termék visszaküldésre kerül, akkor a szállítási díj is visszatérítésre kerül. - 2) Amennyiben a termék kibontásra került, azonban eredeti állapotában van:
Ez esetben - a küldemény beérkezését követően - a visszaküldött termék(ek) árat részlegesen, a kézhezvételtől visszaérkezésig számított, megkezdett hetenként 10%-os értékcsökkenéssel térítjük vissza, társasjáték kölcsönzési szolgáltatásként kezelve.
A termék visszajutattásának költsége a vásárlót terheli. Portó, vagy egyéb térítési díj ellenében feladott csomagot nem áll módunkba átvenni.
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor az info(kukac)saseskos.hu címen.
Garancia, jótállás, Szavatosság
Ha a kézbesítés során a termékről a futár vagy kézbesítő jelenlétében derül ki, hogy sérült, fontos, hogy a küldemény átvételekor fellelhető sérüléseket vagy tartalomhiányt az átadó-átvevő közötti jegyzőkönyv rögzítse, mert ennek hiányában a szállítás során keletkezett hibákért utólagos reklamáció esetén nem tudunk felelősséget vállalni.
A jótállás (köznapi nyelven: garancia) a szavatossággal rokon minőségvédelmi eszköz. A jótállás – eltérően a szavatosságtól – nem minden termék esetében áll fenn, csak azokra a termékre vonatkozik, amelyre jogszabály kötelez. A játék nem tartozik a kötelező garanciális termékek sorába.
Kötelező szavatosság körébe tartozik azonban minden termék így a játékok is. A szavatosság az eladó hibás teljesítésért való felelősségét jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a jogszabályban, vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. A szavatosság ideje minden esetben 2 év. Szavatossági kérdésekben ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésre.
Panasz és vitarendezés
Amennyiben panasszal kíván élni, elsősorban kérjük, hogy a kapcsolat oldalon megadott, hivatalos emailcímen vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy mihamarabb megoldást kínálhassunk! Kérjük, hogy az emailben tegye egyértelműen beazonosíthatóvá a rendelését és konkretizálja a kifogásolt szolgáltatást, terméket, valamint a kifogás mibenlétét! Megkeresésre maximum 72 óra alatt írásban reagálunk.
Amennyiben a kifogás kezelés az Ön számára nem jár elfogadható eredménnyel, és a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes Kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: https://kormanyhivatalok.hu/
Ezt megelőzendően békéltető testületi ügyintézést kérhet. Tájékoztatjuk, hogy 2024. január 1-jétől országosan 8 regionális békéltető testület nyújt segítséget a fogyasztók és a vállalkozások közötti fogyasztói jogviták megoldásában. Részletes információk: Békéltető testületek honlap
A Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület elérhetőségei:
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/A
Telefon: +36 96 520 217
E-mail: bekelteto.testulet@gymsmkik.hu
Adatkezelésre vonatkozó információk
Ön az adatkezelés időtartamán belül tájékoztatást kérhet az Adatkezelőtől a személyes adatai kezeléséről. Az Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül írásban, közérthető formában tájékoztatja Önt a kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá – amennyiben az adatok továbbítására is sor került – arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat.
Az adatkezelésre vonatkozó irányelveinket az adatvédelmi nyilatkozat menüpontban találja:
Az adatkezelésre vonatkozó irányelveinket az adatvédelmi nyilatkozat menüpontban találja: https://www.BoardGameZone.hu/adatvedelmi_nyilatkozat_es_cookie_tajekoztato
A BoardGameZone társasjáték webáruházat működtető cég adatai
- Neme: Éber Imre E.V.
- Székhely: 9022 Győr, Szent István út 41.
- Adószám: 69929230-1-28
- Bankszámlaszám: 10700024-55338673-51100005 (IBAN formátumban: HU91-10700024-55338673-51100005)
- Képviseli: Éber Imre - önálló képviseletre jogosult
- Telefonszám: 06 30 274 8659
- Email elérhetőség:info(at)boardgamezone.hu