E felületen szeretnénk eloszlatni minden tévhitet, és megválaszolni minden olyan kérdést, ami gyakran felmerülhet a BoardGameZone.hu oldalon való társasjáték beszerzési lehetőség kapcsán.
A kérdésekre kattintva megtudhatod a válaszokat.
A www.SASesKOS.hu oldalon keresztül több, mint 9 éve foglalkozunk társasjátékok kereskedelmével. Győri üzletünk mellett társasajátékos közösségi tér működik, ahová a Győri Társasjáték Egyesület szeretettel várja a játszani vágyókat.
A www.BoardGameZone.hu oldalunk 2021-ben indult, ahol európai nagykereskedő partnereink készleteit tettük elérhetővé, hogy minél szélesebb választékot kínálhassunk. Az oldal biztosan sokat fog még fejlődni az elkövetkezendő időszakban, és mi is egyre profibbak leszünk a háttértevékenységek tekintetében. Amennyiben valamilyen hibát, problémát, javítandó részt látsz a működésünk kapcsán, vagy csak egyszerűen - akár pozitívan - visszajeleznél nekünk, írj emailt vevőszolgálati címünkre!
Az oldal technikai hátterét a Shoprenter webshop motorja adja. A kereskedelem céges hátterét Éber Imre E.V. végzi. Részletek az impresszumban.
A BoardGameZone oldalt is emberek szerkesztik, így előfordulhatnak hibák rajta. Kérjük, hogyha ilyennel találkozol, ne menj el mellette szó nélkül, hanem tedd szóvá nekünk a hibajelentés menüpont alatt!
Ígérjük, az általad jelentett hibát is igyekszünk minél előbb javítani, hogy a többi felhasználónak már ne okozzon kellemetlenséget. Az ő nevükben is köszönjük szépen segítségedet!
A BoardGameZone vevőszolgálatát a Kapcsolatok menüpont alatt található elérhetőségek mindegyikén eléred. Hívásaidat munkanapokon 11 és 19 óra között tudjuk fogadni a 06 20 926 5181 telefonszámon, vagy akár azon kívül is üzenhetsz nekünk email-en az info (kukac) boardgamezone.hu címre. Ezen kívül lehetőséget biztosítunk az oldalon belül azonnali üzenetküldő rendszer használatára (chat), melynek használatához vidd a kurzort a jobb alsó sarokban lévő "Küldj üzenetet" feliratra.
A külső raktár alatt a partner nagykereskedések készleteit értjük Európa több országában. Az azonnal szállítható termékek a győri telephelyen vannak készleten. A több raktárból rendelt termékeket alap esetben - összevárva - egyszerre szállítjuk ki.
A készletek nem saját készleteink, hanem az oldalon keresztül, kvázi katalógus webáruházként mutatjuk be őket. Ezek a termékek a partner nagykereskedésekben vannak készleten. A megjelenő készlet állapotok az ő információik alapján kerül beállításra. A rendszer 4-6 óránként frissíti a készlet és ár adatokat automatikusan. Aminél készletet jelez, az pillanatnyilag van készleten a beszállítónál is – hacsak a 4-6 órás időinterrvallumon belül, illetve amíg lerendeljük – el nem fogy náluk. Sajnos, ezt a lehetőséget nem tudjuk kivédeni, de bízunk benne, hogy nagyon ritkán adódik ilyen eset.
A termékinformációkat minden esetben a nagykereskedelmi partnereinktől kapjuk, így a termékleírásokat is. Ezek eredeti nyelven érhetők el, de fordító programok (pl: Google fordító) segítségével bármely más nyelvre lefordíthatók. Mi magunk nem szerettük volna az automatikus fordítás lehetőségét igénybe venni, nehogy stilisztikai és értelmezési hibák adódjanak belőle.
A termékekről elnevezésük és/vagy cikkszámuk alapján tudsz további információkat szerezni, de rendelés és egyéb termékspecifikus kérdések esetén természetesen vevőszolgálatunk is rendelkezésedre áll.
Az oldalon megjelenő termékek szállítását tudjuk vállalni, de természetesen előfordul, hogy nem mindegyik általunk hozzáférhető termék van belistázva webáruházunkba. Küldj emailt a keresett társasjátékról vagy kiegészítőről, és hamarosan visszajelzünk számodra a beszerzési lehetőségével kapcsolatban!
A termékek megrendeléskor még nem a mi tulajdonunkban vannak. Amint beérkezik egy rendelés, mi bekérjük a beszállítótól, szervezzük a szállítását, az adminisztrációját, biztosítjuk a vevőszolgálatot, házhozszállítjuk a megrendelést. Bankkártyás fizetéseddel a forgó tőkénk szabadon tartását segíted elő, melyet az oldalon megjelenő kedvező árakkal tudjunk honorálni. Nem utolsó szempont, hogy az átvételi szándék komolyságát is tükrözi az előre fizetés, melynek köszönhetően, így nagy arányban célba is érnek a kiküldött csomagok.
Amennyiben a megrendelési folyamat sikeres bankkártyás fizetés nélkül menne végbe, akkor a rendszerünk egy automatikus emailt küld ki, amiben megtalálható a bankkártyás fizetés ismételt megkísérléséhez szükséges link. Erre kattintva a fizetés véghezvihető. Amennyiben ez ismét nem jár sikerrel, akkor a megrendelés "átutalásra vár" státuszúvá válik, és az átutalási információkat megküldjük emailben.
Az átutalásra várni kell, figyeljük mi is a számlánkat, de a legjobb, ha utalási igazolást küldesz számunkra. A megrendelés és a rendelés véglegesítése (összeg beérkezése) között eltelt idő alatt a rendelésben szereplő termékek elérhetősége változhat.
Amennyiben egy rendelés adott termékét, vagy termékeit nem tudjuk leszállítani, minden esetben személyesen felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel, hogy igényei szerint járjunk el a hiányzó termék(ek) értékének visszatérítésével, vagy a rendelt termék későbbi időpontban történő leszállításával.
Amennyiben valamilyen okból visszatérítést eszközlünk, azt minden esetben az előzetesen - fizetésre - használt bankkártyára teljesítjük. Az összeg legkésőbb a visszatérítést követő két munkanapon belül jóváírásra kerül.
Amennyiben a fizetés átutalással teljesült, úgy a visszatérítés is oda kerül elküldésre.
Amennyiben le szeretnéd mondani a rendelésedet, kérjük, hogy jelezd felénk írásban. Amennyiben ezt a megrendelt termék(ek) beérkezése előtt teszed meg, természetesen nincsen egyéb teendőd. Nem küldjük ki számodra a csomagod. A rendelésed értékét visszatérítjük számodra. Amennyiben ezt a megrendelt termék(ek) magyarországi feladását követően teszed meg, akkor - kérjük, hogy ne vedd át csomagodat - a szállítási költséggel csökkentett rendelési értéket visszatérítjük számodra.
A rendelésed állapotáról különböző események kapcsán emailes tájékoztatót küldünk ki számodra, úgymint a rendelés leadása, a fizetés teljesítése, a termékek külső raktárból való bekérése, a termékek beérkezése, a csomag feladása, a rendelés teljesítése. Amennyiben a csomagfeladását követően a csomag nyomon követési számát szeretnéd megtudni (és nem volt benne a tájékoztató levélben), jelezd ügyfélszolgálatunknak, és megküldjük számodra emailben.
A rendelt termék(ek) raktározási helyszínétől függően 6-14 munkanap alatt kaphatod meg csomagodat. 1 munkanap alatt továbbitjuk rendelésedet, +1 munkanap alatt útnak indulnak felénk a termékek, +4 munkanap szállítást követően beérkezik győri raktárunkba a szállítmány.
Értesítést követően személyes átvételre készen áll.
Futárszolgálat általi kiküldés esetén további 1-2 munkanap mire házhoz ér a csomag.
FoxPost automatába 3-4 munkanap alatt ér ki. FoxPost által házhoz szállítva 5-7 munkanapot vesz igénybe a szállítás.
Amennyiben csomagod nem érkezne meg 14 napon belül, felvesszük veled a kapcsolatot.
Amennyiben a kommunikációs folyamat érzésed szerint valahol elkakadt, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot!
Kérjük, hogy a minőségi kifogás pontos leírását és az azt szemléletesen bemutató fotó(ka)t küldd el nekünk emailben, hogy az esetet kivizsgálhassuk és a problémát mihamarabb megoldhassuk! Vevőszolgálatunk készségesen rendelkezésedre áll.
Amennyiben mégsem találod kérdésedre a választ, akkor tedd fel nekünk a jobb alsó sarokban lévő chat ablakban, vagy töltsd ki kapcsolati űrlapunkat, hogy személyre szabott választ adhassunk számodra!